10 nejčastějších dotazů na akci České sportovní firemní hry 2013

17.04.2013 23:51

10 nejčastějších dotazů na akci České sportovní firemní hry 2013

Vybrali jsme z došlých dotazů deset nejvíce se opakujících otázek spojených s účastí na akci České sportovní firemní hry 2013.

1) Kolik členů/zaměstnanců musí mít tým reprezentující firmu na akci ?

Velikost týmu není nijak omezena. Českých sportovních firemních her se účastní jednotlivci i týmy. Dosavadními rekordními počty jsou nejméně 1 účastník a nejvíce 64 zaměstnanců z jedné firmy. Nejčastější velikost týmů se pohybuje 15 - 20 zaměstnanců z jedné firmy.

2) Jaká je sportovní a fyzická úroveň účastníků firemních her ?

Největší část účastníků jsou hobby sportovci. Pro většinu z nich platí, že firemní sportovec má rád pohyb a sport, ale při svém pracovním vytížení nemá na trénink příliš čas.

3) Jaké jsou nejčastější důvody účasti firemních týmů ?

- mobilizace atmosféry a motivace ve firmě

- posílení interního marketingu a pozitivního vztahu zaměstnanců k firmě

- business networking, získání nových obchodních a přítelských vztahů

- návaznost a propojení s vlastními interními akcemi v oblasti firemního zdraví a sportu

- pro firmy, které si organizují vlastní firemní hry jsou České sportovní firemní hry motivační odměnou pro jejich zaměstnance - vítěze

- podpora a sounáležitost k myšlence FAIR PLAY BUSINESS (přenos férových hodnot ze sportu do firemní kurtury)

- pozitivní a emočně silná reprezentace loga firmy

- přátelské - sportovní setkání s konkurencí a dalšími firemními týmy z celé České republiky

- benefit a odměna pro zaměstnance (např. za nejlepší obchodní výsledky, nebo loajalitu firmě)

- společenská zodpovědnost a transparentní CSR aktivita v oblasti zdravého životního stylu zaměstnanců

4) Které firmy se v minulosti účastnily akce?

Allivictus, ABB, ALBI, Ardagh group, Albi, Brisk, Benteler, BMC, ČEZ, ČSOB, Cígler Software, Česká spořitelna, České teplo, Česbyz, DuPont, Energetické opravny, eBRÁNA, Filkom, GECO, GFK, Gebrüder Weiss, GMC Software, Impress, Kooperativa, KONE, KPMG Česká republika, Lékárna.cz, Linet, L'Oréal, Medin, Metrostav, Magna Exteriors & Interiors Bohemia, Moravskoslezské cukrovary, Nowaco, Office Depot, OHL ŽS, Plaston, PwC, Plzeňská teplárenská, Sefira, SHERLOG Evito, SWISS, Škofin, Sony DADC, Škoda Auto, Šmídl, Top Advert, Trexima, Thomas Krenn, Veletrhy Brno, VZP, Valeo, White&Case, Yard Resort, ZZS kraje Vysočina a další....

5) Je možné prezentovat firmu formou bannerů a vlajek v rámci akce ?

Samozřemě, AFS podporuje účastnické týmy v prezentaci své firmy formou dresů, vlajek, bannerů, dárků pro ostatní účastníky apod. Každá zúčastněná firma a stejně tak každá členská firma AFS má právo a možnost bezplatně prezentovat svou značku, produkty a služby v rámci her. Všichni ostatní mají tuto možnost v rámci finančního partnerství.

6) Jak velké firmy se akce účastní ?

Na Českých sportovních firemních hrách se potkáte s týmy velkých nadnárodních firem působících v České republice,středníc a malých podniků působících na území České republiky, ale i s malými firmami o počtu do deseti zaměstnanců.

7) Jaké věkové nebo pracovní skupiny se na akci objevují nejčastěji ?

Různorodost disciplín zajišťuje pestrost skladby účastníků. Potkáte zde řadu generálních ředitelů a členů Top managementu, stejně tak jako zástupce obchodních týmů, středního managementu, zaměstnanců z výroby, skladníky, zaměstnankyně z účtárny a další různorodé pozice.

8) Mohou mít zaměstnanci firmy vlastní firemní dresy ?

Ano, budeme velice rádi, pokud sportovci projeví příslušnost ke své firmě formou vlastních dresů. Asociace fremních sportů dokonce spolupracuje s několik dodavateli, kteří poskytují slevy na výrobu dresů členským firmám AFS a stalo se již tradicí vyhlašování nejatraktivnějšího dresu her.

9) Jak můžeme účast na hrách zapojit do akcí ve firmě dlouhodobě ?

Účast na Českých sportovních firemních hrách je výborným odrazovým můstkem pro budování firemní kultury se sportovnícm duchem a k navázání dalších aktivit v oblasti firemního zdraví. Pro mobilizaci atmosféry a motivaci zaměstnanců je skvělý "Nagano efekt" kdy s návratem zaměstnanců do firmy je spojená příjemná atmosféra nad fotkami a medailemi z her.

10) Dostaneme z akce fotky pro náš firemní tým?

Ano, každý zúčastněný tým dostane DVD s kompletní fotodokumentací celé akce od dvou profesionálních fotografů. V rámci doprovodného programu probíhá sběr fotografií od jednotlivých účastníků a vyhlášení soutěže o nejlepší momentku her.

11) Jak se můžeme na hry přihlásit?

Prvním krokem je zaslání emailu s oznámením zájmu účasti Vaší firmy na  a další kroky vyřešíme již společně.

Kontaktní formulář

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.


Vítězné firemní týmy


 


 

 

 

Hlavní partneři

 
 

 

 
   
 

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Chci dostávat info

Chci dostávat info

Staňte se fanouškem

Linkedin

Staň se fanouškem na Facebooku

Google+ 


© 2017, České sportovní firemní hry – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing

Akci České sportovní firemní hry organuizují AFS a společnost KASTY s.r.o.

Nahoru ↑